Merimbula - Reisverslag uit Merimbula, Australië van Frits Thijs - WaarBenJij.nu Merimbula - Reisverslag uit Merimbula, Australië van Frits Thijs - WaarBenJij.nu

Merimbula

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Frits

15 December 2015 | Australië, Merimbula

Op naar de volgende plaats en dat werd op aanraden van Shane het eveneens aan de kust gelegen Merimbula. Ook weer een toeristisch plaatsje maar aangezien het hoogseizoen nog moest beginnen wederom vrij rustig. Weer een prachtige camping op een heuvel dicht aan de zee. De gasten die er waren hadden dan ook bijna allemaal een surfplank meegebracht. De zuidkust van Australië is vrij grillig en behoorlijk bergachtig. Dat levert vaak prachtige uitzichten op. Iedere dag nemen we dan ook de tijd om de omgeving te verkennen en een flinke wandeling te maken om al dat moois te aanschouwen. Dat opgeteld met alle uren op de weg met onze gigantische camper zorgt ervoor dat we ontzettend veel zien. Echt ongekend. Ook Merimbula was wat dat betreft zeker de moeite waard. De dag werd er goed afgesloten met onder andere een fles Heineken in een Italiaans cafeetje waar we de eigenaar, hartstochtelijk Juventus fan, nog even moesten uitleggen dat Arjen Robben een fantastische voetballer is en geen fopduiker.